четверг, 12 марта 2020 г.

Завдання для дистанційного навчання на час карантину - березень 2020


БІОЛОГІЯ
11 клас      §35- 40
10 клас      §41- 43 стор.173; задачи  до 20.09
                    стор.177 – 178 до 31.06
9 клас       §39- 45
8 клас       §47- 52
 7 клас      7в клас  -  §28 -38
                   7а,7б класи  - §36 -39 тест самоконтроля завдання                                                                     1-22 до 20.03
6 клас       §35- 39

ХІМІЯ
7 клас       §29- 33
8 клас       §40- 43
9 клас       §36- 39
10 клас     §19- 24
11 клас     §20- 29

ПРИРОДОЗНАВСТВО
5в  клас    §33- 36

Індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя  lukojanova267@gmail.com

ГЕОГРАФІЯ
6 клас
Проєкт  «Друге життя ПЕТ пляшки». Змайструвати поробку з пластикових пляшок (робота може бути груповою, у групі до трьох учнів)
§§ 49-53
На контурну карту стор.8-9, атлас карта океанів нанести:
океани (підписати синім кольором) Тихий океан, Атлантичний океан, Індійський океан, Північний Льодовитий океан;
моря (підписати синім кольором) Чорне море, Середземне море, Північне море, Балтійське море, Норвезьке море, Гренландське море, Баренцове море, Карське море, море Лаптєвих, Східносибірське море, Чукотське море, Берингове море, Охотське море, Японське море, Філіппінське море, Південно-Китайське море, Аравійське море, Червоне море, Коралове море, Тасманове море, море Фіджі, море Росса, море Веддела, море Беллінсгаузена, Карибське море, Саргасове море, море Бофорта
затоки (підписати синім кольором) Біскайська затока, Бенгальська затока, Велика Австралійська затока, гвінейська затока, Мексиканська затока, затока Фанді, Каліфорнійська затока, затока Аляска, Гудзонова затока
протоки (підписати синім кольором) протока Босфор, Гібралтарська протока, Берингова протока, Мозамбіцька протока, протока Дрейка, Магелланова протока
теплі течії (позначити червоними стрілками і підписати червоним кольором) Гольфстрім, Північноатлантична течія, Гвіанська течія, Бразильська течія, Мусонна течія, Південна пасатна течія, Північна пасатна течія, Міжпасатна протитечія, течія Куросіо, Північнотихоокеанська течія
холодні течії ( позначити синіми стрілками і підписати синім кольором) течія Західних вітрів, Бенгельська течія, Перуанська (Гумбольта) течія, Сомалійська течія, Канарська течія, Лабрадорська течія

7 клас
Проєкт  «Друге життя ПЕТ пляшки». Змайструвати поробку з пластикових пляшок (робота може бути груповою, у групі до трьох учнів)
§§ 43-45
На контурну карту стор. 14-15, атлас «Євразія. Фізична карта» нанести:
крайні точки мис Рока, мис Дежньова, мис Челюскін, мис Піай
океани Тихий океан, Атлантичний океан, Індійський океан, Північний Льодовитий
моря Чорне море, Середземне море, Північне море, Балтійське море, Баренцове море, Біле море, Карське море, море Лаптєвих, Східносибірське море, Берингове море, Охотське море, Японське море, Жовте море, Східнокитайське море, Південно-Китайське море, Андаманське море, Аравійське море, Червоне море
затоки Біскайська затока, Ботнічна затока, Фінська затока, Бенгальська затока, Перська затока, Аденська затока
протоки протока Босфор, Гібралтарська протока, протока Ла-Манш, Берингова протока, Баб-ель-Мандебська протока
півострови Кримський п-ів, Балканський п-ів, Апеннінський п-ів, Піренейський п-ів, Скандинавський п-ів, п-ів Таймир, Чукотський п-ів, п-ів Камчатка, п-ів Корея, п-ів Індокитай, п-ів Малакка, п-ів Індостан, Аравійський п-ів, п-ів Мала Азія
острови о.Кіпр, о.Кріт, о.Сицилія, о.Сардинія, о. Корсика, о.Великобританія, о.Ірландія, о.Ісландія, Шпіцберген, Земля Франца-Йосифа, Нова Земля, Північна Земля, Новосибірські о-ви, Курильські о-ви, о.Сахалін, Японські о-ви, о. Тайвань, Великі Зондські о-ви, о. Шрі-Ланка
теплі течії Північноатлантична течія, Шпіцбергенська течія, Норвезька течія, течія Куросіо, Мусонна течія
кольором передати висоту поверхні материка Євразія

8 клас
Проєкт  «Друге життя ПЕТ пляшки». Змайструвати поробку з пластикових пляшок (робота може бути груповою, у групі до трьох учнів)
§§ 46-48
На контурній карті стор. 15, атлас «Природно-заповідний фонд України» позначити та підписати біосферні заповідники та їхні філії, природні заповідники та їхні філії, природні парки.

9 клас
Проєкт «Відходи як вторинна сировина». Екологічна листівка формат А4 (як сортувати сміття, для чого потрібно сортувати сміття, що виготовляють із вторинної  сировини)
§§ 31-34
Стор.189 Практична робота № 7.

БОРЖНИКАМ!
Повідомлення у формі електронних презентацій «Міжнародні дні ООН»

10 клас
§§ 26-29
Стор.173 Практична робота. Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їхнього економічного розвитку.
Для друку контурної карти для виконання практичної роботи можна скористатися посиланням: https://i.pinimg.com/564x/2c/f8/3b/2cf83b7ea2c7c6965708004352f5ac32.jpg

11 клас
§§ 19-21
Стор. 131 Практична робота7. Обчислення показників народжуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країн за статистичними даними.

Індивідуальні питання та готові завдання надсилайте на електронну адресу вчителя svetlanariabyh@ukr.net    

Комментариев нет:

Отправить комментарий