Нагадуємо: карантин - це не канікули
Кричевська Ю. Ю.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
5-Б, 5-В класи
1. Прочитати §16-21
2. Виконати в в зошиті завд 3, стор.120 (в таблиці), завд. "Перевір себе" стор.121
Фото виконаного завдання надіслати jul.krich@gmail.com не пізніше 02 квітня (четвер)
Борщик
Н. В.1. Прочитати §16-21
2. Виконати в в зошиті завд 3, стор.120 (в таблиці), завд. "Перевір себе" стор.121
Фото виконаного завдання надіслати jul.krich@gmail.com не пізніше 02 квітня (четвер)
06.04 - 16.04
5-Б, 5-В класи
Вивчити §27
Виконати повідомлення-презентацію на одну із запропонованих тем: «Охорона
навколишнього середовища. Що я можу для цього зробити», «Чи може бути корисним
сміття?».
Практична робота на тему
«Як перетворити непотрібні речі на потрібні» (поробка з використаного
матеріалу, вторсировини).
Презентацію та фото поробки
надіслати на ел. пошту jul.krich@gmail.com не пізніше 16 квітня (четвер).
Нагадую, що не всі здали
повідомлення на тему "Традиції моєї родини", "Мій найкращий
друг" (за березень). Зараз є час виправити ці двійки.
21.04 - 24.04
5-Б, 5-В класи
Опрацювати § 22, усі завдання до нього
(усно).
Посилання на перевірну
роботу будуть надіслані через Viber-групи класів.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
6 класи
1. Прочитати параграфи 19, 20, 21, 22 на сторінках 94 -106
2. Надіслати записані у зошиті 2 пам’ятки: «Як запобігти ескалації конфлікту» та «Способи протидії агресії та насильству».
1. Прочитати параграфи 19, 20, 21, 22 на сторінках 94 -106
2. Надіслати записані у зошиті 2 пам’ятки: «Як запобігти ескалації конфлікту» та «Способи протидії агресії та насильству».
7 класи
1. Прочитати параграф 20; виконати завдання розділу «Моделюй –набувай життєвих навичок».
2. Прочитати параграф 21.
3. Прочитати параграф 22; виконати завдання розділу «Моделюй – набувай життєвих навичок».
4. Надіслати записані у зошиті виділені жирним шрифтом чинники пам’яток «Найкращий захист від стресу» та «Способи розв’язання конфліктів».
1. Прочитати параграф 20; виконати завдання розділу «Моделюй –набувай життєвих навичок».
2. Прочитати параграф 21.
3. Прочитати параграф 22; виконати завдання розділу «Моделюй – набувай життєвих навичок».
4. Надіслати записані у зошиті виділені жирним шрифтом чинники пам’яток «Найкращий захист від стресу» та «Способи розв’язання конфліктів».
8 класи
1. Прочитати параграфи 23, 24, 25 на сторінках 107 - 118.
2. Надіслати записані відповіді у зошиті на запитання 1, 2, 3 розділу
1. Прочитати параграфи 23, 24, 25 на сторінках 107 - 118.
2. Надіслати записані відповіді у зошиті на запитання 1, 2, 3 розділу
«Проект» на сторінці 118.
9 класи
1. Прочитати параграфи 25, 26 на сторінках 119 -130.
2. Надіслати записану у зошиті пам’ятку «Як убезпечитися від інфікування ВІЛ-інфекцією, гепатитами В і С».
1. Прочитати параграфи 25, 26 на сторінках 119 -130.
2. Надіслати записану у зошиті пам’ятку «Як убезпечитися від інфікування ВІЛ-інфекцією, гепатитами В і С».
Комментариев нет:
Отправить комментарий